FC Kasiysi Miehet
Syyskuu 07, 2010, 21:31:28 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: SMF - Just Installed!

Etusivu   Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Sakkolista 2010  (Luettu 693 kertaa)
Ropsu
Administrator
Hero Member

Profiili Sähköposti
« : Maaliskuu 02, 2010, 14:21:00 »

Edarilla on edessään jo seitsemäs kausi Espoon kauneinta fudista. Valitettavasti ilmottautumisista peleihin ja reeneihin lipsutaan edellen turhan usein. Lisäksi saunailtoihin saa aina palamaan pätäkkää. Tästä syystä joukkueen yhteisellä päätöksellä on kapteenisto tehnyt tulevalle kaudelle sakkolistan, jonka olen valmentajan ominaisuudessa hyväksynyt.

Sakkolista on ohessa, eikä siitä voi valittaa. Summat eivät ole tähtitieteellisiä ja ne on helppo välttää noudattamalla joukkueen yhteisiä sääntöjä. Ainoastaan lisäyksiä voi ehdottaa.

Sakkosysteemi otetaan käyttöön 01.04.2010 (päivämäärästä huolimatta kyseessä ei ole aprillipila), joten tässä on kuukausi aikaa harjoitella. Kapteenit huolehtivat sakkomaksujen perimisestä. Apunaan heillä on seuraava periaate: Sakon maksamiseen on aikaa yhden pelin yli eli maksamattomat sakot eivät vaikuta vielä seuraavan pelin peluuttamiseen, mutta toisesta pelistä eteenpäin valmentajalla on oikeus olla antamatta peliminuutteja. Esim. Et ilmoita osallistumisestasi tiistain reeneihin ja saat sakkoa. Seuraava peli on torstaina, eikä sakkosi vaikuta siihen. Toinen peli lauantaina. Jos et maksa sakkoa viimeistään pelin kokoontumisessa, voit joutua istumaan koko pelin penkillä. Poikkeuksena kaljakorit, jotka toimitetaan seuraavaan saunailtaan riippumatta siitä, pystyykö itse osallistumaan.

Sakkosysteemistä ilmoitetaan kaikille vielä tekstarilla lähempänä kuun vaihdetta. Samalla otetaan käyttöön systeemi, että poisilmoittautuessa ilmoitetaan myös poissaolon syy.

Hyviä pelejä ja riehakkaita saunailtoja odottaen,
Koutsi
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 06, 2010, 10:39:22 kirjoittanut Ropsu » tallennettu
Bulinho
Kasiysin pelaajat
Full Member
*

Profiili
« Vastaus #1 : Maaliskuu 03, 2010, 13:17:09 »

Mielenkiintoinen kausi edessä! Saattaapi jengin rahatilanneki alkaa paranemaan!  Cool Toi myöhästymispolitiikka hieman jännityttää kun tiedossa on reissupelejä. Aina ei voi ihan tietää venähtääkö duunipäivä loppumetreillä ja paljonko matkaan tarttee varata aikaa. Mut en purnaa, sithän sen näkee miten homma lähtee käyntiin!  Pyörittää silmiään
tallennettu
Ropsu
Administrator
Hero Member

Profiili Sähköposti
« Vastaus #2 : Maaliskuu 03, 2010, 13:36:45 »

Reissupeleiksi laskettaneen aika, joihin matkustaminen kestää ainakin yli puoli tuntia. Peleihin kokoontumiset liukuva 60-45 min ennen alkuvihellystä. Peliin lähdettävä siis viimeistään 1h15min ennen alkua (jos tähtää kokoontumisajan dedikseen 45 min ennen + reissupeliksi luokiteltava minimimatkustusaika 30 min). Mahdollisesta myöhästymisestä on ilmoitettava viimeistään tunti ennen pelin alkua, eli tossahan jää vielä 15 min suunnitellusta matkan aloituksesta aikaa soitella. Tällä välttää siis sakot. Toki se voi myös tarkoittaa aloittamista penkillä.

Toi myöhästymispykälä on tärkeä (vaikka tulee aiempien kausien perusteella kalliiksi meikäläiselle) muutamasta syystä: 1. Otteluihin valmistautuminen (Nelonen on kuitenkin femmaa selkeästi tasokkaampi + ei edestakaisia vaihtoja), 2. Ottelupöytäkirjaan pitää merkitä avauskokoonpano, 3. Vaikeuttaa ja hidastaa mun tekemistä ihan törkeesti, jos jengi liukuu paikalle silloin, kun huvittaa.

Myöhästymisiä tulee väkisin, mutta ennakkoilmoituksella välttää tosiaan sakot. Tärkeintä on se, että mulla on kokonaistilanne tiedossa. Siihen toi homma ei kuitenkaan saa mennä, että joka jätkä ilmoittaa ihan vain varmuuden vuoksi saattavansa myöhästyä tyyliin kaikista peleistä. Muuten ilmoituspykälä poistetaan.
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 03, 2010, 13:38:26 kirjoittanut Ropsu » tallennettu
Ropsu
Administrator
Hero Member

Profiili Sähköposti
« Vastaus #3 : Huhtikuu 06, 2010, 10:39:59 »

Sakkolista päivitetty ja astuu voimaan TÄNÄÄN!
tallennettu
Ropsu
Administrator
Hero Member

Profiili Sähköposti
« Vastaus #4 : Huhtikuu 06, 2010, 18:45:54 »

Kuzasen Oscar saa kunnian ottaa ekat sakot. Ilmo puuttuu tän illan reeneistä vielä 1h45 min ennen reenien alkua.
tallennettu
kuzanen
Kasiysin pelaajat
Newbie
*

Profiili Sähköposti
« Vastaus #5 : Huhtikuu 07, 2010, 13:10:35 »

Siis tuliko sakot ilmottamisesta. Luulin et tuli siitä, että olin 8 min myöhäs. En tiedä milloin tuli nimenhuutoon, mutta maanantaina kävin kattomassa eikä ollut mitään infoa treeneistä. Sitten sain viestin tiistaina, että on treenit ja tulin paikalle. Musta ihan älytöntä, että tekstarilla pitäis alkaa ilmottaa tulevansa paikalle, jos kuulee treeneistä samana päivänä, eikä ole mahista päästä nettiin. Mutta sakot toki maksan, jos niin käsketään.
Enivei pakko itkeä, viisaammat päättäkööt ja jossain voisi edes kertoa paljonko se sakko on.
tallennettu
Ropsu
Administrator
Hero Member

Profiili Sähköposti
« Vastaus #6 : Huhtikuu 07, 2010, 17:05:45 »

Tosta oli puhetta reeneissä lähinnä Santun toimesta, että eilisistä reeneistä ei vois sakottaa just tosta kyseisestä syystä. Ymmärrän perustelun, mutta ite oon toista mieltä seuraaviin syihin vedoten:
- Kyllähän nää reenit ois pitänyt olla tiedossa jo aiemmin. Oon nyt vain lisännyt kuukauden kerrallaan, enkä ehtinyt aiemmin laittaa lisää. Nimenhuutoon saa muutkin kuin meigä lisätä tapahtumia, toistaseksi siihen on vissiin uskaltautuneet vain Puli, Mäxy ja Kurre.
- Puhelinta voi käyttää tilanteissa, että ei pääse nettiin. Oishan voinut käydä niin, että ilmottautuneita ois ollut vaikka 5 ja reenit ois peruttu, koska Kuzasen saapumisesta ei ollut tietoa.

Mut kuten sanoin, että eilinen kheissi kieltämättä semirajoilla, onneks mun ei tarttee päättää, vaan sen tekee kapteenisto.

Mut sakotettavat asiat ja summat löytyvät aika selkeästi sakkolistasta. Kapteenit päättivät, että reeneistä myöhästymisestä ei sakoteta. Kyseinen lista löytyy tämän topicin avausviestistä ja eilisestä mailista, joka on lähetetty sun hotmail-osoitteeseen. Jos haluut mailit vastaisuudessa toiseen osoitteeseen, niin ilmoittele uus osoite.

Cheers
Roope
tallennettu
Bulinho
Kasiysin pelaajat
Full Member
*

Profiili
« Vastaus #7 : Huhtikuu 07, 2010, 19:54:46 »

Tiedän ettei tää oo mikään huutoäänestys, mutta mun mielestä ei pitäis sakottaa tämmösestä. Tulee vaan turhaan paha mieli. MUTTA en ala hyppiä kenenkään nenille.. olen hajuton ja mauton.
tallennettu
Ropsu
Administrator
Hero Member

Profiili Sähköposti
« Vastaus #8 : Huhtikuu 07, 2010, 21:25:15 »

Jees, ei tässä nyt kenenkään nenille hyppimisestä ole kyse. Hymyilee leveästi ..korkeintaan kapteenien.

Eli sakkojärjestelmähän on alunperin muutaman pelaajan idea/toive, jota olen lähtenyt mieluusti toteuttamaan, pitäisihän sen helpottaa pikkasen myös mun vaivannäköä. Mutta päävastuu on kapuilla, ovat laatineet listan ja pitävät huolta maksuista ja siitä, mitä sakkorahoilla hankitaan.

Pahaa mieltä ei pitäisi tulla kellekään, se ton tarkoitus ei ole. Oon mäki ehkä sillä kannalla, että Oscar Domingon kohdalla hommaa voitaisiin katoa läpi sormien. Tosin perustelu ontuu mun mielestä pikkasen. Vaikka ilmoitus reeneistä tulis vain muutamaa tuntia aiemmin, mun harras toive olisi, että ilmoitetaan, ollaanko tulossa. Aikanaan on kokeiltu sitä, että vain poissaoloista infottiin, mutta se ei toiminut. Silloin ei tosin ollut sakkoja käytössä. Mut myönnettäköön, että jos noi sakot perutaan, niin pahinta siinä on se, että tavallaan häviän silloin Santulle, joka voimakkain sanankääntein arvosteli eilen mua tästä.  Pyörittää silmiään  Loppuun haluaisin toistaa itseäni ja todeta, että nimenhuutoon saa muutkin lisätä tapahtumia.

Jos ei mitään ihmeellistä tapahdu, tää on mun vika kommentti tästä Case Kuikkelista, jätetään homma kapuille.
tallennettu
kuzanen
Kasiysin pelaajat
Newbie
*

Profiili Sähköposti
« Vastaus #9 : Huhtikuu 08, 2010, 00:18:30 »

Lisätään nyt vielä, että tässä oli pääsiäinen ja itsellä alkaa koulu torstaina. Joten luulin, että koulut oli kiinni. kyllä mä sen tiedän että tiistaisin on harkat. Mutta nyt löysin sen sakkolista dokumentinkin (kiitti Roope vinkeistä). Mainitaan vielä, että sakkolista on musta erittäin hyvä asia, vaikka kahessa säbäjengissä pelaankin. Ja olen sitä mieltä, että sen summat säännöt ovat hyvät ja selkeät. Olisin myös ilmottautunut treeneihin jos olisin osannut löytää sakkolista-dokkarin aiemmin. Joten ihan oma moka. Mutta enempää en jaksa asiasta jauhaa, paitsi että kaljaa en osta.
tallennettu
AndyMacManaman
Kasiysin pelaajat
Jr. Member
*

Profiili
« Vastaus #10 : Huhtikuu 08, 2010, 09:26:41 »

Täälhä on heti alkanu avautuminen sakoista  Hymyilee leveästi En jaksa ees lukee noit kaikkii nyt, katellaa vaikka viikonloppuna.
tallennettu
Andy Crosshill
Kasiysin pelaajat
Jr. Member
*

Profiili Sähköposti
« Vastaus #11 : Huhtikuu 08, 2010, 11:48:17 »

Mä oon sitä mieltä, että tän kerran voidaan katsoa läpi sormien, sen verran hartaasti Kuzanen perusteli ilmoittautumatta jättämistään.
tallennettu
AndyMacManaman
Kasiysin pelaajat
Jr. Member
*

Profiili
« Vastaus #12 : Huhtikuu 09, 2010, 13:04:30 »

Kyl mustki kapteenisto antaa tällä kertaa armahduksen erittäin vakuuttaviin selityksiin perustuen. Mut tosiaan muutkin ku jo mainitut henkilöt vois tosiaan lisäillä niitä tapahtumia nimenhuutoon, ja tää koskee myös mua itteäni.
tallennettu
Ropsu
Administrator
Hero Member

Profiili Sähköposti
« Vastaus #13 : Huhtikuu 16, 2010, 18:35:02 »

Tällä kertaa yrittäisin tuomita sakkoja Talvitielle, jolta puuttuu ilmoitus alle 1,5 tuntia ennen tän illan reenejä. Saa nähä, löytyykö kapteenistoon uppoavia selityksiä.
tallennettu
Ropsu
Administrator
Hero Member

Profiili Sähköposti
« Vastaus #14 : Huhtikuu 20, 2010, 18:20:02 »

Myös ekoista ulkoreeneistä sakkouhka Talvitielle: oli ilmottautunut reeneihin, ei tullut. Selitykset toki hyvät, kaatoi puun väärään suuntaan, mutta viralliset vetoomukset jälleen kapuille.

Kaput: Voisitte jossain vaiheessa alkaa päivittämään tämän topicin alle seurantaa sakoista. Tuomitu, armahdetut, maksamatta, maksetut jne.
tallennettu
Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  

Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!